Podstawą uznania reklamacji w ramach gwarancji jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna firmy P.H. Powermat. Niniejsza karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do bezpłatnego wykonania naprawy gwarancyjnej. W razie zgubienia lub zniszczenia duplikaty nie będą wydawane.
Zakres ochrony gwarancyjnej:
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- urządzenie było używane zgodnie z instrukcją obsługi, jego przeznaczeniem oraz odpowiednio konser-
wowane,
- stosowany był zalecany przez producenta osprzęt,
- sprzęt nie był demontowany ani modyfikowany przez osoby nieupoważnione,
- urządzenie nie było używane w jakikolwiek sposób od momentu, gdy wystąpiło w sposób widoczny jakiekol-
wiek ewentualne uszkodzenie,
- gwarant nie ponosi odpowiedzialność w przypadku usterek spowodowanych złym doborem sprzętu.
UWAGA! Jeżeli zauważysz zmiany w pracy urządzenia, NATYCHMIAST PRZERWIJ JEGO PRACĘ, aby nie doszło do jego uszkodzenia. Niezastosowanie się do powyższego zalecenia może spowodować utratę gwarancji.
W ramach gwarancji wymianie podlegają wyłącznie poszczególne podzespoły urządzenia, kompletne urządzenie nie podlega wymianie na nowe.